Pisma prijateljstva učenika 6. c PŠ Vugrovec učenicima 7. a OŠ Iver s kojima dijele učionicu

Da su djeca najbolji sugovornici i pregovarači i u ovako izazovnim vremenima, potvrđuje i slučaj učenika 6. C razrednog odjela PŠ Vugrovec. Došavši u svoju novu privremenu zamjensku školsku zgradu OŠ Iver, budući da je njihova stradala u potresu, učenici 6. C dobili su na korištenje prekrasnu učionicu u zapadnom krilu suvremeno opremljene školske zgrade, inače u funkciji kabineta Glazbene kulture. No oduševljenje i očaranost novim prostorom ubrzo su splasnuli. Naime, učenici 7. A OŠ Iver s kojima dijele istu učionicu, samo se nikada nisu susreli jer prostoriju koriste u različitim smjenama, ubrzo su pokazali teritorijalne pretenzije te su Vugrovčanima različitim podvalama (namjernim oštećivanjem vlastitoga školskog inventara: klupa, stolica, ploča, lijepljenjem žvakaćih guma ispod stolova te uništavanjem ukrasa u prostoriji) pokušali pokvariti onaj prvotni ugodan dojam gostoprimstva što su ga Iverčani početkom nastavne godine ukazali ,,izbjeglicama” iz Vugrovca. Već umorni od svakodnevnog dokazivanja nevinosti pred svojom prilično zabrinutom razrednicom Renatom Budak Lovrić, došli su na spasonosnu, ali i iznimno kvalitetnu medijatorsku zamisao… Ideja je zapravo ,,sretno” pala na um jednome dječaku iz toga razreda (neka ime junaka zasad ostane tajna!), a ostali su je s odobravanjem i olakšanjem prihvatili: ,,Napišimo im pisma prijateljstva!”…
Renata Budak-Lovrić, razrednica 6. c

Pozdrav!

Ja sam učenica 6. c razreda Područne škole Vugrovec Osnovne škole Vugrovec-Kašina. Našu je školu oštetio potres, toliko da smo morali novu školsku godinu započeti u tuđoj školi. Zbog toga smo i došli u Osnovnu školu Iver. Neizmjerno smo vam zahvalni što ste nas primili. Mene i moj razred je rastužilo i većinu zbunilo to što ste nam nedugo nakon našega dolaska počeli podvaljivati ružne stvari u kabinetu Glazbene kulture koji dijelimo. Pogotovo nas je rastužila ova zadnja – uništavanje prekrasnih nota od stiropora što su nam krasile učionicu – a za što ste optužili nas. Znam da vam možda smeta dijeliti učionicu s nekim drugim razredom, i još nekim koji „ne pripada“ u vaš kvart, ali htjela bih vam samo reći da bi se isto što se dogodilo našoj školi moglo dogoditi i vašoj. Zamislite da vi morate u našu školu i da vam mi umjesto gostoprimstva jednako tako podvaljujemo – i očekujemo da budete bez razloga kažnjeni. Meni je stvarno žao što se sve ovo moralo dogoditi umjesto da lijepo surađujemo i međusobno se poštujemo. Nadam se da ćete nam nakon naših prijateljskih pisama prestati to činiti – jer tako ne činite nažao samo nama, nego i štetu svojoj vlastitoj prekrasnoj učionici.

Srdačan pozdrav!

 

 

Pozdrav!

Mi smo 6. C. Dobro znate da dolazimo iz Vugrovca i da je naša škola nažalost oštećena u potresu – koji smo svi u Zagrebu osjetili. Vaša škola je lijepa i mnogo veća od naše. Mi smo u njoj gosti. I zaista – zaista smo vam zahvalni! Mi nemamo namjeru uništiti vašu školu ili postati vaši neprijatelji. Upravo suprotno. Možda bismo mogli biti prijatelji..?! Mogli bismo. Ako vi to želite. Svi znamo da je ovo nepredviđena situacija. Također znamo da bi se isti scenarij mogao dogoditi i vama. I još može… Smatram da je vaša učionica stvarno lijepa. Nemojte je uništavati! Zapravo činite sami sebi zlo. Note su nam se bile jako svidjele. A sviđaju nam se i nove kravatice. Mi vam se zapravo divimo i želimo vam biti prijatelji.

Srdačan pozdrav od potencijalnih prijatelja!

 

 

Pozdrav!

Drage naše kolege iz 7. A. Nismo dobro počeli, no možemo okrenuti novi list i krenuti ispočetka. Neka vaša podmetanja budu stvar prošlosti – odlučimo surađivati! Prešli ste granicu, ali možete stati, ne mora biti sve crno. Ako odlučimo surađivati…

Lijep pozdrav!

 

Pozdrav!

Zahvalni smo vam što ste nas primili u svoj prostor, no željeli bismo da više ne bude problema u našim odnosima. Mi pazimo na ovu učionicu i svjesni smo da smo „u gostima“ (otkako smo ovamo stigli, stalno nam to ponavljaju – kao da i sami to ne znamo!), a vi nas neprestano optužujete za nešto što nismo učinili. Molimo vas da to ne činite! Mi ćemo nastojati održavati svoju/našu učionicu. A to što vi radite šteti i vama. Molimo vas za suradnju i dobre odnose!

  1. C

 

 

Pozdrav!

Učenici OŠ Iver, zahvalni smo vam što ste nas primili u svoju školu i dajemo sve od sebe da je čuvamo i odnosimo se prema vašim stvarima kao da su naše. Iako, smatramo da nije u redu da nas okrivljujete za neke štete koje mi nismo počinili. Nadam se da će se to promijeniti i da ćemo ostati u korektnim odnosima!

Učenici OŠ Vugrovec-Kašina

 

 

Pozdrav!

Drago mi je što ste nas primili u svoju školu. Ipak, nije mi drago što nas za koješta optužujete. Molim vas da nas više ne optužujete za takve stvari. Volio bih da budemo u boljim odnosima. Da si pomažemo. Sve bi bilo super kad bismo surađivali. Nadam se da će ovo pismo barem nešto promijeniti!

Srdačan pozdrav!

 

 

Pozdrav!

Zahvalni smo što ste nas primili u svoju školu, doista vam puuuno hvala! No postoje problemi, a čemu to?! Pružimo jedni drugima priliku da se slažemo i poštujemo. Zašto se moramo ponašati kao da vodimo rat?! Ako to pokušamo riješiti odgovorno, možemo izbjeći kojekakve probleme.

Unaprijed hvala!

 

 

Pozdrav,

i hvala što ste nas primili u svoju školu! Kao vaši gosti – mi obećavamo da nećemo ništa trgati niti uništavati. Došli smo vam jer se naša škola obnavlja – i ne namjeravamo dirati što je vaše. Razumijemo vas, ali vas molimo da ne okrivljujete nas za svoje nestašluke. Zato vam šaljemo ovo prijateljsko pismo – da nas prihvatite barem kao prijatelje na neviđeno.

  1. C

 

 

Pozdrav!

Šaljem vam ovo pismo jer vam se želimo zahvaliti što ste nas primili u svoju školu. MI, učenici 6. C razreda Područne škole Vugrovec želimo s vama biti u prijateljskim odnosima. Ispričavamo se – iako ne znamo što smo skrivili da se tako prema nama ponašate…

Lijep pozdrav!

 

 

Pozdrav, učenici 7. A razreda OŠ Iver!

Drago mi je što ste nas primili u svoju školu, ali mi nikako nije drago što nas nepravedno optužujete da uništavamo vašu imovinu, da lijepimo žvake ispod stolova i da šaramo vaše ploče. Imate jako lijepu školu, baš mi se sviđa! Ipak, nadam se i da će našu školu brzo obnoviti pa da se ponovno vratimo u SVOJE učionice.

Lijep pozdrav!

 

 

Pozdrav!

Hvala što ste nas ugostili u svojoj učionici i u svojoj školi! No sad kad dijelimo isti prostor, bilo bi lijepo i da zajednički o njemu brinemo. Trenutno je i vaš i naš.

Lijep pozdrav!

 

 

Pozdrav, 7. A!

Znam da vam mi sad možda smetamo, ali vam svejedno zahvaljujem što ste nas k sebi primili. No, ne biste zato trebali uništavati vaš – i trenutno naš – zajednički razred. Pružamo vam ruku prijateljstva!

 

 

Pozdrav!

Htio bih vam (se) zahvaliti na gostoprimstvu. Ipak, smatram da ne biste trebali ni vi ni mi uništavati zajedničku učionicu – jer se ista ta učionica treba čuvati za iduće generacije. Pa ‘ajmo to učiniti – zajedno!

Lijep pozdrav od 6. C!

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari