Montiramo i snimamo s vudrenkindima

U sklopu projekta Vudrenkind u srijedu 15. 5. s učiteljicom Dijanom održali smo radijsku radionicu Montiramo i snimamo koju smo povezani s našom ovogodišnjom temom broja u Zmajčeku Skileraj.

Cilj projekta je omogućiti darovitim i potencijalno darovitim učenicima aktivnosti u kojima će dodatno razvijati svoje interese, vještine i sposobnosti i stjecati nova znanja. Cilj je pružiti im priliku za zadovoljenje potreba za rastom i razvojem izvan redovitog odgojno-obrazovnog procesa. U svim trećim razredima provela se identifikacija darovitih učenika koja ja sadržavala procjenu neverbalnih intelektualnih sposobnosti, vršnjačku, roditeljsku i učiteljsku procjenu te dodatne procjene kreativnosti i verbalnog izražavanja.

Na radionici su sudjelovala potencijalno nadarena djeca nižih razreda Ivan Igrc i Elena Kuntić. Na radionici smo prvo predstavili naše petaše koji imaju jako zanimljive vještine i hobije – Juraja Petira, Nikol Salopek, Mislava Petenera i Sunčicu Pavoković. Zatim smo pogledali 4 videa o njihovim hobijima i dali smo sudionicima da pogađaju tko ima koji hobi. Njihovi odgovori nisu bili baš najtočniji, no dobro. Naša Sunčica koja se bavi pletenjem nam je donijela pregršt svojim prekrasnih radova.

Nakon upoznavanja s talentiranim učenicima našim vudrenkindima smo dali 8  brojeva i 8 vještina koje bi trebale biti jako važne u budućnosti i oni su ih morali poredati od najmanje važne do najvažnije i to su čak i dobro poredali.

vještine budućnosti: inovativnost, digitalne vještine, time management i ostale

Zatim smo Julija i ja pomogli trećašima osmisliti pitanja za intervju s petašima o njihovim hobijima i vještinama i osmislili su dosta dobra pitanja. Kolegica Petra pokazala im je snimač i objasnila kako se snima  snimačem. Tijekom intervjua pitali su ih pitanja npr. kako su se krenuli baviti tim hobijem, općenito o njihovim hobijima i sl.

 

 

intervju s učenicima sa zanimljivim hobijima

Petaši su zatim otišli i ostali smo samo mi s djecom. Zatim su oni dobili pitana koja su Juliju i mene trebali pitati sa snimačem i neka od pitanja su glasila imamo li mi neke posebne hobije, koje hobije, vještine želimo naučiti, koje će vještine biti potrebne u budućnosti.  Nakon tih raznih anketa slijedilo je samo da osmislimo ,,kostur” emisije, da ubacimo, glazbu,  da osmislimo što će u petak u studiju djeca govoriti za uvod i završetak. Na kraju kad smo sve osmislili za studio u petak je nastala jedna super radijska emisija o vještinama.

Julija i Luka pomažu u osmišljavanju pitanja

EMISIJU MOŽETEPOSLUŠATI NA SLJEDEĆOJ POVEZNICI

RADIO VUDRENKIND – SKILERAJ

Mislim da je ova prilika bila jako zanimljiva i mislim da se većini učenika svidjela , nadam se da će u budućnosti biti  još ovakvih projekata i zanimljivih radionicama u kojima ćemo moći sudjelovati.

Luka Hrustić

Što nam je o samoj radionici rekla Nikol Salopek koja i sama sudjelovala kao jedna od intervjuiranih petaša

15. 5. 2024 održala se radionica Vudrenkind, gdje su nas dvoje trećaša intervjuirali o našim hobijima, odnosno vještinama. Prvo nam je profesorica pustila četiri videa. Djeca su morali prvo pogoditi što tko radi, no sve su krivo pogodili. Ja učim korejski, a oni su mislili da Sunčica uči korejski, a ja pletem, no zapravo je obrnuto. Isto tako su rekli da Mislav trenira parkour, a da Juraj trenira u Dinamu, a zapravo je obrnuto. Nakon toga su trećaši osmislili pitanja za svakoga od nas. Dok su oni osmišljavali pitanja, mi smo otišli van i vani su nas intervjuirali o tome što mislimo da je vještina, koje vještine mislimo da će nam biti potrebne u budućnosti, koje bi mi vještine htjeli steći.. Kada su trećaši osmislili pitanja i kada su nas ispitali sva pitanja, vratili smo se u učionicu. Tada su nam trećaši postavili par pitanja. Mene su pitali o korejskom, naravno. Npr. zašto učim korejski, učim li sama, što me potaknulo da učim korejski, koliko ga dugo učim itd. Nakon što su me intervjuirali i nakon što je zvono zazvonilo ja samo otišla kući jer sam imala glazbenu školu pa ne znam što su dalje radili. Bilo je jako zabavno i zanimljivo. Mislim da je to bio prvi put kada me netko intervjuirao, pa je bilo jako zanimljivo iskustvo. 21. 5. 2024. poslušali smo radijsku emisiju koju su napravili u 5. b razredu na satu hrvatskog. Bila je jako fora i zanimljiva. Nadam se da ću moći sudjelovati u više ovakvih radionica. Baš su zabavne!

Nikol Salopek

Komentari