
Kažu da za dobre vijesti nikad nije kasno, a mi vas eto, s gotovo mjesec dana zakašnjenja obavještavamo kako je 6.a uspješno riješio sve zagonetke pred njih postavljene u Halloween izdanju Escape rooma te su oslobodili Jack O’Lanterna, dušu lutalicu zarobljenu među zidovima školske knjižnice.

Long story short, pet ekipa razbijalo je šifre, dešifriralo skrivene poruke, tražilo zagonetne knjige i sladilo se čokoladnim zombi očima, gumenim vampirskim zubalima i flips bundevicama u mračnoj, strašnoj knjižnici, dok su bili okruženi bundevama, paučinom i utvarama.

Četrdeset i pet minuta čiste zabave, razonode ali i naprezanja malih sivih moždanih stanica proletjelo je brzo poput vještice na metli, a male pametne glavice pronašle su i po knjigu za sebe.
Informatika i Engleski jezik baš su dobar par, kad učiteljice Željana i Marina u svoje ruke preuzmu stvar.
Alana Paj, 6.a