Kako mediji oblikuju naš pojam lijepoga – Dani medijske pismenosti

Dana 6.5.2024. održali smo radionicu u sklopu Dana medijske pismenosti.

7. Dani medijske pismenosti održavaju se od 22. do 28. travnja 2024., s brojnim dodatnim aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga. Ove godine u fokusu je razvoj kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu superizborne godine.

 

grupni rad

 

Na radionici smo prvo dobili jedan list papira na kojem smo morali opisati sebe i odgovoriti na neka pitanja kao što su da smo predmet koji bismo predmet bili i slično. Nakon što smo završili s odgovorima učiteljica nam je pokazala jednu prezentaciju o stereotipima u poimanju ljepote pod nazivom STEREOTIPI I MEDIJSKI PRIKAZI LJEPOTE – Kako mediji oblikuju naš pojam lijepoga?.

 

prezentacija udruge Djeca medija

Prvo smo razgovarali o stereotipima i rekli smo neka naša mišljenja o njima. Zatim smo s našom profesoricom zajedno prošli kroz prezentaciju. Razgovarali smo i o medijskome prikazu ljepote te  kako ona utječe na mnoge mlade. Također smo saznali da Barbie ima abnormalne standarde te da je stvarna osoba ne bi imala većinu organa i dijelova tijela koji su čovjeku jako važni. Razgovarali smo i o sve češćim poremećajima prehrane koji su prisutni kod nas u društvu. Neki od njih su anoreksija i bulimija te ortoreksija i bigoreksija s kojom smo se mi zmajčeki ove godine pozabavili. Napravili smo radijsku emisiju na tu temu i dosta članaka koji su se bavili medijima i ostalim stvarima. Ali ipak na kraju nije sve tako crno. U današnje vrijeme sve više se promovira body positivity i kako bismo trebali biti ponosni na svoje nesigurnosti jer su baš one ono što nas čini posebnima. Danas mnoge kampanje promoviraju to da budemo prirodni i svoji.

Petra Klarić

 

 

Komentari