We Dig IT – zanimljive radionice s gostima iz Turske

Nakon dana upoznavanja, trebalo je krenuti i raditi. Naše učiteljice pripremile su za učenike goste kao i učenike naše škole koji sudjeluju u projektu zanimljive radionice u kojima smo trebali usavršiti svoje znanje u odabranim digitalnim alatima.
Kalendari i kvizovi

Utorak, 22.11. bio je naš drugi dan s djecom iz Turske i  isplanirali smo radionice u našoj područnoj školi u Vugrovcu. Mi smo iz Kašine išli na autobus u 10. Kad smo došli, otišli smo do informatičke učionice. Čekali smo dok nisu došli profesori i ostala djeca. Kada su napokon došli, krenuli smo s radom. Prvo smo se podijelili u nekoliko grupa i počeli sa zadatkom. Profesori su nam rekli tko će izrađivati kviz, a tko kalendar. Neki učenici iz 6. razreda iz Vugrovca i nas nekoliko novinara iz Kašine smo radili kalendar. Kalendare smo radili u Canvi s kojom smo u početku imali problema jer se nismo mogli ulogirati, ali smo na kraju uspjeli.

 

dio jednoga od kalendara

 

Osim nas, kalendar je radila još jedna grupa, a ostale su grupe izrađivale kvizove u Kahootu koje smo igrali idući dan na radionicama u Kašini. Dok smo mi veći razredi radili zadatke, djeca iz Turske koja su za to bila premala dobila su listiće na kojima su mogli vježbati engleski. S njima su bile još dvije učenice koje su im pomogle u tome. Kada smo bili na otprilike pola, imali smo pauzu i išli smo jesti. U hodniku je bio stol sa sokom i sendvičima. Ponovno spremni za rad, vratili smo se u učionicu, ali ovaj put s nama nisu bili učenici 6. razreda, već učenici 8. razreda koji su nam se predstavili na engleskom. S njima smo završili započeti zadatak i super se zabavili. Kada smo sve dovršili, čekali smo ostale iz naše grupe, a za to vrijeme smo se međusobno družili. Na kraju smo se trebali potpisati da bi se vidjelo da smo bili na svim radionicama. Oko 13 sati smo Gabi i ja pitale smo ostale novinare da idemo jer nam uskoro kreće autobus, ali oni su htjeli ostati još malo, pa smo pa smo Gabi i ja krenule same. Na putu do stanice nas je zatekla kiša pa smo bile u potpunosti mokre, ali to nije bilo dovoljno; izgubile smo se, tj. umjesto da smo se spustile niz brijeg mi smo se počele penjati. Na kraju smo shvatile da smo pogriješile i pitale nekog dečka u prolazu za upute i on nam je rekao kamo trebamo ići. Došle smo do stanice i nedugo nakon nas došli su i ostali novinari, a iza njih i sedmaši. Autobus je napokon došao i mi smo se vratili u Kašinu. Mogli smo ići u školu ako smo htjeli, ali većina nas je otišla doma i odmarala nakon radionice. Svi smo naučili nešto novo; bio to rad u Canvi ili izrada kviza u Kahootu.

 

radna atmosfera u Vugrovcu

Nadam se da ćemo dobiti još ovakvih prilika da naučimo raditi u nekom programu jer nam je svima bilo vrlo korisno i zabavno.

Stvaranje i oživljavanje priča 
U srijedu 23.11 ugostili smo naše goste iz Turske u Kašini. Kada smo se svi smjestili i podijelili u grupe, učiteljice su nam objasnile pravila i način izrade zabavnihzadataka. U prvoj grupi bila su malo mlađa djeca i pomagali su im mi malo stariji. U prvom zadatku radilo se o tome da su dobili papir na kojem su morali nadopuniti riječi na engleskom jeziku, nakon toga su na papiru pisale su riječi na engleskom i onda su morali baciti kockice i broj koji su dobili na kockici bio je onaj koliko dijelova tijela su trebali nacrtati svojem čudovištu. Nakon toga nacrtali su to čudovište i morali su taj crtež slikati i animirati ga u aplikaciji Animated drawings i kada bi slikali i stavili tu sliku u aplikaciju, ona bi to čudovište koje su nacrtali pretvorila u animirani crtež tog čudovišta.
U drugoj grupi učenici su dobili Smart Cubes, odnosno kocke na kojima su bile nacrtane sličice i od tih sličica su morali napraviti priču. Učenici su napravili dvije priče i jako su se nasmijali. Učenici su bili jako domišljati pa su lako napisali te priče.
U trećoj grupi zadatak je bio osmisliti priču o Zmajčeku, našoj maskoti i legendi škole, u kojoj smo mogli ili nastaviti legendu ili napraviti novu priču. Mi smo odabrali da nastavimo legendu po svojem ukusu, nakon toga dobili smo još jedan zadatak gdje smo trebali objasniti jednoj učenici iz Turske koja se zove Bersu prepričati pravu legendu o Zmajčeku i onda ju je učenica iz Turske morala napisati na turskom jeziku. A kada smo završili s pisanjem nastavka legende o Zmajčeku, morali smo ju animirati u programu Story jumper i bilo je zanimljivo.
Book titled 'A living legend'Read this book made on StoryJumper
Nakon tih svih zadataka učiteljice su nam upalile na pametnoj ploči utakmicu: Hrvatska – Maroko i nakon utakmice odigrali smo Kahoot kvizove  i Blooket kviz i bilo je zanimljivo jer su na kvizu Blooket učenici i učitelji mogli ukrasti zlato jedni od drugih.
kvizovi su bili zanimljivi i atmosfera je bila napeta
Nadam se da je učenicima i učiteljicama bilo jako zanimljivo, da su puno toga novoga naučili i da su se zabavili.
Lucija Hrgetić i Ivan Đuran

Komentari