
Dana 30. lipnja 2025. na Sjednici Učiteljskog vijeća predstavljeni su strukturirani tečajevi i job shadowing aktivnosti ostvareni u sklopu prvog razdoblja Erasmus+ akreditacije naše škole.
Erasmus strukturirani tečaj Podcast and Streaming as Educational Tools, održan u Barceloni od 30. rujna do 4. listopada 2024., predstavile su Nina Rezo, Marina Sertić i Dijana Požgaj. Jedan od ključnih ciljeva naše akreditacije jest razvoj digitalne i medijske pismenosti učenika i učitelja. Budući da je fokus ove godine bio na radiju kao mediju, sudjelovanje na ovom tečaju pružilo je izvrsnu priliku za nadogradnju postojećih znanja i vještina naših učitelja.
Tečaj Zero Waste School, također u organizaciji Teacher Academy Europassa, predstavile su Matea Josić i Đurđica Culjak. Temeljne teme tečaja bile su koncept degrowth (odrast – akademski i društveni pokret koji kritički propituje bruto domaći proizvod kao mjeru razvoja) i filozofija zero waste (nulta stopa otpada) koja promiče smanjenje potrošnje radi stvaranja održivijeg društva. Budući da su održivost i ekološka osviještenost također dio ciljeva naše akreditacije, ovaj tečaj ponudio je relevantne pristupe i inovativna rješenja koja će obogatiti našu nastavu.
Job shadowing iskustvo u talijanskom gradu Adranu predstavile su Kristina Sajković i Katarina Jukić. Od 20. do 24. svibnja posjetile su Cataniju i Adrano na Siciliji te u školi Istituto Comprensivo „Sante Giuffrida – La Mela“ pratile nastavu, sudjelovale u izvanučioničkim aktivnostima i razmijenile iskustva s kolegama i učenicima. Također su sudjelovale na stručnom skupu „In Europa con eTwinning ed Erasmus+“, gdje su predstavile našu školu, Erasmus+ akreditaciju i eTwinning projekte. Srdačan prijem domaćina i otvorena profesionalna suradnja učinili su ovo iskustvo iznimno vrijednim te pružili temelje za buduću međunarodnu suradnju.
Sudjelovanje u ovim Erasmus+ aktivnostima pokazalo je kako ulaganje u stručno usavršavanje učitelja, međunarodnu razmjenu znanja i uvođenje inovativnih pristupa u nastavu značajno doprinosi kvaliteti obrazovnog procesa. Naša škola ovim iskustvima potvrđuje svoju otvorenost prema novim idejama, razvoju digitalnih kompetencija i održivih praksi te nastavlja graditi mrežu međunarodnih partnerstava koja će dugoročno obogatiti rad učitelja i učenika.
Marina Sertić