Uzbudljivih pet dana u Crikvenici

Četvrti i treći razredi Osnovne škole Vugrovec-Kašina boravili su krajem rujna u Školi u prirodi u Crikvenici tijekom pet dana. Među njima je bio i moj 4. c i naša razrednica Snježana Prusec-Kovačić. Krenuli smo u Crikvenicu sa svojim učiteljicama. Svi smo s uzbuđenjem čekali da napokon dođemo i smjestimo se u hostel Stoimena. Super smo se proveli. Doživjeli smo puno avantura o kojima možete pročitati u nastavku.

Jakov Markotić

PUTOVANJE AUTOBUSOM

Napokon je stigao i taj dan… 30. rujna 2019. Krenula sam u Crikvenicu sa svojim prijateljima iz razreda. Put je bio jako zabavan! U autobusu su se stekla i nova prijateljstva. S novim prijateljima odlično sam se provela! Igrali smo razne igre, čak smo izmislili igru u kojoj smo što čudnije trebali izgovoriti riječ žica. I tako je put brzo prošao u druženju i razgovoru.

Laura Vrban

POSJET VRBNIKU

U sklopu Škole u prirodi naš 4. C brodom se uputio na izlet u mjesto Vrbnik na otoku Krku. U Vrbniku smo se penjali po kamenim i strmim stepenicama. Kad smo došli do vrha, vidjeli smo Župnu crkvu Uznesenja Marijina s lijepom gotičkom kapelom sv. Ružarija staru skoro 1000 godina. Zatim smo se uputili prema Ulici Klančić za koju mnogi kažu da je to najuža ulica. Ta ulica bila je uska oko 47 centimetara. Još smo stali i na sladoled i malo smo se poigrali pa smo se vratili u Crikvenicu.

3. c u Školi u prirodi sa svojom učiteljicom Vesnom Hinkelman

Dora Lisak

PROSLAVA ROĐENDANA

Moj rođendan bio je 30. 9. 2019, baš na dan polaska četvrtih razreda u Crikvenicu. Moje prijateljice i ja smo se jako veselile. Odmah smo se dogovorile da ćemo sjediti na zadnjim sjedalima kako bismo se što bolje zabavile. Kad smo se svi okupili ispred autobusa, krenuli smo na dugačak put. Uz pratnju vesele playliste smo brzo došli do odredišta. Odjednom je autobus stao… Sva sreća što je vozač bio dobar automehaničar. Stali smo na jedno odmorište. Na odmorištu je bio veliki parkić i svi smo se malo poigrali. Kad smo otišli s odmorišta, vidjeli smo More. Došli smo u hostel i sobe su nam odmah bile na prvom katu. To je bio spas jer mi je kofer imao 10 kg. Svi smo se raspakirali. Bili smo jako gladni. Na ručku smo jeli kao kraljevi i kraljice. Imali smo slobodno vrijeme. Poslije večere smo proslavili moj rođendan s pinjatom. Bila je prepuna slatkiša. Imala je lijep oblik jednoroga. Oh, baš mi je bilo žao uništiti je, ali i vrijedilo je zato jer smo u slast jeli slatkiše. Tako je izgledao kraj mojeg prvog desetljeća.

Magdalena Ćorić

POSJET SPILJI BISERUJKI

4. c pred spiljom Biserujkom

Moj razred i ja brodom smo se zaputili put špilje Biserujke. Bilo je jako zabavno. Išli smo brdom do kamenih stijena. Tamo nas je brod ostavio. Bilo je jako teško popeti se do spilje. Bila je to dobra tjelovježba. Prvi smo ušli u spilju. Vodič je počeo pojašnjavati pravila. Bilo ih je jako puno. Jako sam se bojala. Ušli smo u spilju. Pogled je bio fantastičan. Svaki korak bio je sve uzbudljiviji. Sjajni stalaktiti su obasjavali spilju. Vodič nam je ispričao da svakom stalaktitu treba oko 30 godina da naraste 5 milimetara. Vidjeli smo puno potpisa na stalaktitima. Vodič nam je ispričao da su se ljudi prije na njih potpisivali. Nešto nam je stalno kapalo na ramena i još ne znamo što je to bilo. Šišmiši su bili posvuda.Vidjeli smo kostur špiljskog medvjeda. Bio je to najbolji izlet u spilju ikad.

Magdalena Ćorić

PANORAMSKA VOŽNJA BRODOM

Uputili smo se na panoramsku vožnju brodom. Uzeli smo svoje šilterice i izašli smo iz hostela i krenuli smo prema brodu. Došli smo do broda, popeli se na njega i smjestili smo se. Otišli smo na rub broda i gledali more. Uzeli smo grickalice koje smo grickali i zabavljali smo se. Nakon nekog vremena otišli smo na krov broda. Nakon nekoliko minuta sišli smo s broda, učiteljica nas je prebrojala i krenuli smo nazad u hostel.

Lucija Krajnik

OLUJA NA MORU I POSJET TETI U VEŠERAJU

U srijedu sam sa svojim prijateljima hitro silazila s broda zbog olujnog mora. Kiša nas je sve iznenadila i poremetila nam planove. Učiteljica nas je brzo prebrojala i krenuli smo u naš hostel Stoimena. Kiša je bila tako jaka da sam bila mokra od glave do pete. Ja sam sa svojim prijateljima brzinom munje trčala i nisam stala dok nisam došla do hostela. Nakon kiše moji prijatelji i ja, pokisli do kože, stigli smo u naš topli hostel gdje smo zajedno sa svojom učiteljicom cijedili i sušili našu odjeću i obuću na radijatorima. Kad smo se osušili, učiteljica nas je odvela u vešeraj kod tete koja tamo radi i domara koji u hostelu popravljaju, glačaju, slažu odjeću i rade mnoge druge poslove. Njima posebno zahvaljujem.

Veronika Ramljak

POSJET AKVARIJU U CRIKVENICI

U četvrtak smo posjetili Akvarij u Crikvenici. Gledali smo i učili kakve sve vrste riba postoje. Bilo je puno malih i velikih riba svakakvih vrsta, veličina, boja i oblika. Tada sam prvi put uživo vidjela morske pse. U akvariju mi je bilo super jer sam puno toga naučila o životu u moru. Taj dan u akvariju najviše su me se dojmili morski psi zato što sam ih prvi put uživo vidjela. Dan u akvariju bio je super jer sam naučila puno o životu u moru i jer sam vidjela morske pse i ostale ribe koje žive u moru. Voljela bih opet otići u Crikvenicu

Nela Pantlik Paljug

ŠETNJE DO CRIKVENICE

Budući da smo tijekom boravka u Školi u prirodi bili smješteni malo dalje od centra Crikvenice, svaki dan smo išli u šetnje do centra. Hodali smo nogostupom uz more. Put je bio dug, ali bi vrijeme brzo proletjelo. Malo smo bacali kamenčiće u more, fotografirali se, a ponekad smo i POSLUŠALI što učiteljica govori. Kad smo došli do centra, učiteljica nam je dala da si kupimo sladoled. Kad su svi pojeli, krenuli smo do Akvarija. Tamo je bilo puno čudnih riba koje do sad još nisam vidjela. Nakon akvarija obavili smo kupovinu u suvenirnici. Kada smo bili gotovi s razgledavanjem, vratili smo se u svoje sobe i ostatak dana proveli u njima.

Jana Lisak

IGRA U PARKIĆU

S učiteljicom smo otišli na sladoled. Kada smo svi pojeli sladoled, išli smo se prošetati do parkića pokraj plaže i mora. Kada smo došli u parkić, svi su se razbježali. Neki su se spuštali na toboganu, neki su se penjali po ljestvama, neki su se ljuljali na ljuljačkama, a neki su se klackali na klackalici dok su drugi močili ruke u moru. Kada je učiteljica rekla da idemo natrag u hostel u kojem smo boravili, svi smo stali u red i učiteljica nas je prebrojala. Na povratku je bilo veselo i sve je odzvanjalo smijehom. Kada smo bili na pola puta, vidjeli smo brodsku luku s puno čamaca, brodova, jedrilica i ostalih plovila. Kada smo došli u hostel, svi smo oprali ruke i razodjenuli se, a ja sam svojoj prijateljici napravila riblje pletenice. Slijedila je nastava u sobama. Nakon nastave s animatoricom Tinom igrali smo nogomet i odbojku. Neke djevojčice preskakale su uže.

Anamarija Krajina

zaslužene diplome učenika 4. c

NASTAVA U SOBAMA

U Školi u prirodi, naravno, trebalo je odraditi i nastavu, jer ipak je to vrsta škole, odnosno terenske nastave. Krenulo je dobro, a najviše smo truda trebali uložiti u rješavanje listića iz Prirode iz društva. Listić je bio kratak, ali to nije značilo da je lagan za riješiti. Nakon dvadeset minuta pola od nas ga je riješilo, a nekoliko nas nije bilo te sreće. Ipak, samo nekoliko minuta kasnije bio je ručak, a do tada smo svi završili s rješavanjem. Uz odličnu zabavu u Crikvenici smo puno toga i naučili.