Jedan od naših hrvatskih trgovačkih lanaca osmislio je odličnu marketinšku kampanju. Naime, odlučili su u sklopu programa vjernosti omogućiti svojim kupcima da skupljanjem naljepnica dođu do simpatičnih i njihovoj djeci vrlo privlačnih plišanaca koji predstavljaju voće i povrće. Ali prošloga tjedna, putem društvenih mreža saznalo se svojevrsnu prevaru. Naime, naš poznati trgovački lanac plišance kupuje po vrlo niskoj cijeni na eBayu, Wishu i AliExpressu… Kako bi privukli kupce, osmislili su pjesmu na tu temu. Moramo priznati da je pjesma zaista dobra, no svejedno ne opravdavamo to što su učinili. Iako se vama čini da je to malo, zapravo i nije. Za jednog vam plišanca vam treba 40 naljepnica, a za svaku naljepnicu morate potrošiti 50 kn, a tu je i nadoplata od 10 kuna i kada sve to zbrojimo, trošak vam je oko 2000 kuna. Ekstra naljepnice možete skupiti i kupnjom određenih proizvoda – koji se bez naljepnica vjerovatno ne prodaju najbolje, a i voće i povrće koje nosi dodatne naljepnice poprilično je mekano i ne baš u najsjajnijoj formi… Zdravoljupci se i dalje prodaju, no za mnogo manju cijenu možete ih kupiti preko interneta – što će vas koštati otprilike 20-tak kuna s besplatnom poštarinom. Možda ćete malo pričekati dok stignu iz Kine, a među simpatičnim voćem i povrćem možete pronaći i druge vrste, koje nisu dio ove marketinške kampanje.
Ali nije sve tako crno…
Unatoč prevari, Zdravoljupci imaju i svoju dobru stranu. Djeca diljem naše zemlje su počela više jesti povrće i voće zbog pjesme Zdravoljupci. Djeca koja prije nisu jela voće i povrće sad ga s radošću jedu. Pjesma je potaknula i najmanje da je zdravo jesti povrće i voće. A potaknula je i naše šestaše da osmisle stihove o voću i povrću te vam donosimo one najzanimljivije.
Zdravoljupci