Praznici za pet u Svetom Martinu

Ove zimske praznike, sa svojom obitelji, otišla sam u toplice Sv.Martin. Krenuli smo na put 6. siječnja 2019. Put do tamo nije bio jako dugačak, no bila sam jako uzbuđena. Čim smo stigli, mama je otišla do recepcije i uzela ključeve od apartmana. Otišli smo do njih autom. U sobi sam bila s bakom, braćom Josipom i Pavlom. Apartman nije bio baš velik, no bio je jako lijepo uređen. Soba s dva kreveta, malena kuhinjica, dnevni boravak, kupaona i stol s četiri stolca. Imali smo i balkon, no nismo ga koristili jer je vani hladno. Pojeli smo, svi smo se malo odmorili i raspakirali i otišli se kupati. Do bazena nismo imali puno, tri minute pješke, a autom smo došli za manje od minute. Dobili smo sive narukvice koje smo stavili na ruku kako bismo mogli proći do bazena. Prvi dan se baš i nismo snalazili, no kasnije je blo lakše. Presvukli smo se u kupaći, odjeću spremili u ormariće koje smo zatvorili narukvicama i otišli smo se kupati.

Čim smo ušli, ja sam se oduševila. Ručnike smo ostavili na ležaljkama i uskočili u bazen. Prvo sam otišla u jedan hladni bazen, normalne temperature. Mogla sam stajati, no jedva. Malo sam plivala, pa otišla u dječji bazen. Dječji bazen je bio fenomenalan. Iz jedne “gljive” je curila voda kao iz kabla, i to mi je bilo baš fora. Tamo sam se igrala s braćom, kad mi je dosadilo, otišla sam u jacuzzi. U njemu je bilo pre dobro. Voda je frcala na sve strane, mjehurići su bili posvuda.

Poslije sam otišla u jedan vrući bazen, no nisam bila dugo, nego sam izašla u vanjski bazen. Činilo mi se da će mi ako izađem biti hladno, no kada sam izašla, bilo je super. Glava mi je bila vani, a voda je bila topla, malo hladnija od vrućeg bazena, no ipak toplija od hladnog. Nisam bila dugo jer mi je kosa bila mokra.

I tako sam još malo uživala. Poslije sam osušila kosu, presvukli smo se i otišli na večeru. Večera je bila odlična. Imali smo švedski stol, pa smo uzimali što smo htjeli. Poslije večere smo se vratili u apartmane i kasnije otišli spavati. Sljedeće jutro smo otišli na doručak. I za doručak je bio švedski stol.

Nakon doručka, otišli smo se kupati. Sve je bilo kao i prethodnog dana. Dan je bio čak i uzbudljiviji. I tako sve ispočetka.

Sljedeći dan je bio isti. No 9.1. je bilo malo drugačije. Uobičajeno smo ručak jeli u apartmanu, no tu srijedu smo otišli u restoran koji je ujedno i izletište. Vidjeli smo i životinje. Ručak je bio odličan. Poslije smo se vratili u apartman. Svakog dana sam močila kosu, no taj dan nisam htjela. Bila mi je oprana, a iskreno, nije mi se dalo stalno ju sušiti. 10.1. u četvrtak išli smo natrag u Kašinu. Ujutro smo pojeli doručak i  djelomično se spakirali. Otišli smo vidjeti jedan restoran. Pri povratku smo se malo pogubili. No mama i tata su se snašli, i za čas smo se vratili do apartmana. Nastavili smo s pakiranjem. Kada smo bili gotovi, na recepciju smo predali narukvice i ključeve i krenuli za Kašinu. Put je prošao jako brzo, a ovo su bili nezaboravni praznici. Dok sam došla doma, malo su mi nedostajali bazeni, no svejedno, koliko god sam se super provela, shvatila sam da je kod kuće ipak najljepše.