Povratak u osamdesete

Polaznici novinarske grupe 3. listopada 2022. nakon nastave posjetili su Muzej osamdesetih. Našim novim zmajčekima/petašima prvi zadatak bio je napisati svoje dojmove o posjetu ovome zanimljivome interaktivnom muzeju, a istu stvar su napravili i naši osmaši. Kako su se proveli, pročitajte u nastavku.

Doc i Marty iz Kašine

Ovogodišnja tema Zmajčeka su osamdesete. Kako bismo otkrili i saznali više o tim vremenima, u ponedjeljak 3.10. 2022 mi novinari posjetili smo Muzej osamdesetih u Zagrebu. Nakon nastave u ponedjeljak, uputili smo se busom prema muzeju. Moglo bi se reći da mi stariji Zmajčeki nismo bili baš zadovoljni što je mlađa grupa išla s nama, ali smo se lijepo svi zabavili na kraju. Nakon dužeg putovanja došli smo na Trg bana Josipa Jelačića. Kada smo došli u muzej, moj prvi dojam je bio da je muzej malen i mislila sam da neće biti previše zanimljivo, ali definitivno sam se prevarila. Voditeljica nas je uvela u muzej i objasnila nam malo o povijesti muzeja i o osamdesetima i što se sve može raditi u tom muzeju. Prvo smo razgledavali dnevni boravak. Bio je baš uređen kao i u osamdesetima. Tamo se nalazio stari televizor i stari fotoaparati, što se meni i mojim prijateljicama jako svidjelo. Pored su se nalazili ormari, u jednom ormaru stare jakne, dok u drugom šeširi, kape, čak i jedna perika. Kada smo ugledali tu periku, jako nas je podsjetila na frizuru znanstvenika iz filma Povratak u budućnost. Moj prijatelj Ivan je iz ormara uzeo jednu crvenu jaknu i jednu staru kameru, dok sam  ja uzela kutu i stavila si tu periku na glavu, i tako smo rekreirali scenu iz toga filma i fotografirali se. Ja sam bila znanstvenik, a Ivan je bio Marty, glavni lik tog filma.

Tako sam ja isprobavala tu raznu odjeću iz ormara sa svojim najboljim prijateljicama. Jedna je djevojčica iz mlađe novinarske grupe svirala klavir, dečki su igrali šah, neki su se slikali, neki gledali stare fotografije iz osamdesetih, a Malena je čak isprobala jedan challenge gdje je preko staroga telefona pokušala nazvati nekoga. Nakon toga uputili smo se u kuhinju. Tamo su se gledali stari kuhinjski recepti, dok smo se moje prijateljice i ja fotografirale i pravile se kao da jedemo ručak za kuhinjskim stolom. Nakon toga otišli smo u prostoriju gdje si mogao igrati stare igre iz osamdesetih poput Pacmana. Obišli smo i spavaću sobu gdje smo ugledali jednu predivnu vjenčanicu iz osamdesetih i isprobavali smo parfeme. Nakon toga svi smo se grupno slikali. Moji prijatelji i ja odlučili smo se slikati u starom fićeku koji se nalazi na početku muzeja, te smo si dali izraditi polaroide od tih slika. Čak smo se fotografirali i s profesoricom. Kada smo završili s obilaskom, uputili smo se u McDonald’s. Na izlet smo otišli odmah nakon što je škola završila, tako da smo svi bili gladni i McDonald’s nam je stvarno pasao. Kada smo se najeli, otišli smo tramvajem prema doma. U Zagrebu tramvaji nisu radili jedno sat vremena, tako da je bila ogromna gužva i svi su bili vrlo nervozni i ljuti. Sve u svemu, Muzej osamdesetih bio je malen, ali zanimljiv i zabavan. Ako želite saznati malo više o osamdesetima definitivno predlažem da posjetite ovaj muzej i otputujete do vremena osamdesetih.

Lana Đurković
Kako zgurati četiri novinarke na prednje sjedalo Fićeka

U ponedjeljak je Novinarska grupa posjetila Muzej osamdesetih u Zagrebu. Kako je taj muzej interaktivan, meni je bio potpuno novo iskustvo jer nikad prije nisam posjetila takav muzej. U dnevnom boravku smo mogli isprobavati raznu odjeću iz osamdesetih, mogli smo igrati šah i čak pronaći brojeve u starom telefonskom imeniku. Moje prijateljice i ja smo isprobale hrpu odjeće te smo se odlično zabavile. Poslije smo se slikale u fićeku, a kako smo nas četiri stale unutra, ni ja ne znam. U jednoj smo sobi mogli vidjeti razne postere filmova, te smo mogli igrati igre poput Pacmana. To je bilo jako zabavno, iako nam je trebalo malo vremena da ,,skužimo” kako funkcionira. U spavaćoj sobi smo mogli vidjeti kolica za djecu, parfeme i kozmetiku korištenu u onim godinama, kao i jednu jako lijepu vjenčanicu. Za kraj smo se slikale sa starom Polaroid kamerom, i slike su ispale predivno!

Gabi Pavlović
Prije su se tepisi klofali
Mi, učenici koji polazimo Novinarsku grupu išli smo u Muzej 80-ih. U ponedjeljak 3.10.2022. iz Kašine autobusom smo se zaputili prema Dupcu. Iz Dupca tramvajem smo išli do Trga bana Josipa Jelačića. Cijelim putem smo pričali, zezali se i zabavljali. Kad smo došli na Trg prvo smo morali hodati nekoliko minuta, te smo onda došli u muzej. Ulaznica je koštala 25 kn. Žena koja je tamo radila za početak nam je ispričala uvod i rekla nam gdje se što nalazi i što možemo vidjeti. Mogli smo uzimati robu iz ormara i raditi svoj vlastiti stil. Imali smo priliku vidjeti i kutak s kamerama. Na malenom stoliću pored fotelje bio je telefon i pokraj njega imenik , pa smo mogli probati zvati doma, ali telefon nažalost nije radio. Također mogli smo vidjeti kuhinju sa svim kuhinjskim pomagalima, vagom, lopaticom za klofanje tepiha i stol za jelo. Na drugoj strani muzeja bio je školski kutak gdje se mogao vidjeti plakat sa nacrtanim zastavama Hrvatske, Srbije, Slovenije, BiH iz povijesti. Mogli smo vidjeti mali kutak na kojem su bile stare ambalaže hrane i pića ( npr. pepsi, cola, kiki, itd.), stare role i odjela za skijanje. Na ulazu je bio fićek u kojem smo se svi slikali i bio je baš sladak. Vidjeli smo gaming sobu u kojoj su bile sprave za igranje igrica, stara računala i tipkovnice. Po meni najljepši dio muzeja bila je spavaća soba. U njoj je bila vjenčanica, stari parfemi, brijač, šminka, set za manikuru i pedikuru, remen koji te čini mršavijom, krevet, kolica za bebe… Nekoliko puta smo se grupno poslikali i nakon što smo sve obišli krenuli smo. Prije povratka većina nas se upisala u knjigu dojmova. Na povratku išli smo u  McDonald’s jer smo bili gladni. Kad smo pojeli sjeli smo u tramvaj i krenuli u Dubec, a iz Dupca natrag u Kašinu. Mogu reći da mi je ovaj izlet bio jedan od dražih, te bih ponovno htjela posjetiti ovaj muzej jer mi se sve jako svidjelo.
Lucija Hrgetić
Poučno i zabavno
Na izlet smo išli u muzej 80-ih koje su  ujedno i naša ovogodišnja tema Zmajčeka. Krenuli smo nakon škole, poslije 6. sata. Autobus nam je došao oko 14 sati i ukrcali smo se u bus i krenuli na jedan zabavni izlet. Kada smo stigli u muzej, ulaz je koštao 25 kn. Kada smo ušli bili smo oduševljeni. Radnica koja je radila u muzeju objasnila nam je što sve možemo raditi i naravno zabaviti se. Prvo smo pregledali dnevni boravak iz 80-tih, tamo se nalazio jedan ormar koji je bio pun odjeće. Naravno da smo probali po koju i naravno slikali se. Tada smo otišli pogledati kuhinju, vidjeli razne sprave koje su se koristile u 80-ima. Tada je došla ekipa HRT-a koja nas je snimala. Zezali smo se, igrali neke od starijih igrica kao što su: Pacman i još smo vidjeli stariji pisaći stroj. Fotkali smo se u starom autu zvanom ,,fićo” i slikali smo se i na jednim od starijih motora ,,Tomos”. Nakon toga još smo se malo zabavili ali smo morali otići jer nismo mogli tamo biti cijeli dan. Kada smo izašli iz muzeja bili smo jako gladni pa smo otišli u McDonald’s na Trgu. Moja prijateljica Dora i ja smo naručili istu stvar. Kada smo jeli Dora mi je rekla da je jedna cura sa kojom smo bili išla na more ona ali ja je nisam vjerovao. Kada smo pojeli otišli smo nazad u školu po torbe. Kada sam došao doma ta me prijateljica sa mora preko Whatsappa pitala  ,,Jesi li ti bio u McDonald’su u ponedjeljak na trgu?” Ona je skužila da sam to ja, ali ja nisam shvatio da je to ona. I tako se završio naš zabavni i poučni izlet u muzej.
Ivan Đuran
Sve možeš opipati i isprobati
Matija i Jakov u fićeku
Muzej 80-ih ima puno zanimljivih stvari, od sobe u kojoj su ljudi  tada  živjeli do videoigara koje su se  igrale 1980-ih.
U muzeju mi se najviše svidjela soba sa videoigrama jer tamo možeš igrati igre 80-ih. Sve možeš opipati i isprobati. Tamo su bile i društvene igre kao  mala košarka, nogomet… Ima i soba u kojoj je ormar sa puno odjeće. Svu odjeću možeš isprobati i vidjeti kakva je bila moda 80-ih. U toj sobi su isto bili telefoni, oni su radili no malo ljudi zna kako se zove na njima. Bilo je i igara koje su se tada igrale, kao šah, poker, belot… Ima  klavir i note, na klaviru se naravno može svirati. Klavir je bio lijep i radio je jako dobro.  Tamo je i kuhinja sa starim pomagalima kojima su se ljudi  80-ih koristili. Bilo je puno  pomagala iz 80-ih  stari blender, kuhalo za kavu, pećnica… Bio je puno drugačiji dizajn nego sada.  Ima soba s fićekom, u fićek možeš ući i vidjeti ga iznutra. U toj sobi se mogla vidjeti gas maska iz rata. I u zadnjoj sobi se vidio kako je izgledao stari krevet. Bili su ormari iz 80-ih, bicikl, torbe, stol  za šminkanje…
Matija Mađer
Moj najdraži muzej
U muzeju 80-ih ima puno zanimljivih, starih stvari. Dnevna soba je imala stari, lijepi klavir na kojem su note, sat i dvije uokvirene slike. Pokraj klavira je mali TV, koji stoji na malom stoliću. Ispred klavira je ormar sa starom odjećom. Najviše mi se svidjela šubara. Bilo je i knjiga. Kod kauča i stola je bilo voća, šah i karte za igru poker. Na drugom stoliću su bila dva gramofona i ploče i pokraj njega je bio ormarić na kojem je bio sat, telefon i slika. Bio je i radio, kod njega puno kazeta i zeleni telefon. Tamo se nalazio i stol na kojem je bilo stvari za šivanje. Blizu kuhinje je bila i blagovaona. U kuhinji su se nalazili stari ručni mikser, blender, puno posuda, zdjelica i šalica. U blagovaoni je bio okrugli, veliki stol i na njemu su bili tanjuri, vilice, noževi i žlice te je bio lončić i pored njega biljka. Na hodniku je bio stari motor, ali najbolji je žuti Fiat. Na njemu su bili stari koferi. U hodniku je bilo i stvari kao gas maska, knjige itd. Soba s računalima i grickalicama je imala stara stolna računala, starih putovnica. Bili su i stare grickalice kao Kiki bomboni. U spavaćoj sobi je bila stara vjenčanica, bilo je raznobojnih torbica, stari usisavač, radio, lampa, mjesto za šminkanje sa ogromnim ogledalom i telefon. Soba s društvenim igrama je nažalost zadnja soba, ali je i najzabavnija. U toj sobi su bile društvene igre kao mali stolni nogomet i sl. Bilo je igra kao Pacman koji mi je bio najdraži, ali nije jako napet. Bilo je i još starih računala koji nisu radili. I to je sve u Muzeju 80-ih! To je zasada moj najdraži muzej.
Ana Vrbanić
Čudno, ali lijepo
Muzej 80-ih je jako velik. Išli smo 3.10. Sastoji se od dnevnog boravka, spavaće sobe, kuhinje, sobe s fićekom i sobe s video igrama. U dnevnom boravku su bile jako udobne fotelje, puno drukčije nego danas. Bio je i jedan ormar s čudnom robom i sva se roba mogla isprobati. Bila su dva stolca i mali stol sa šahom. U kuhinji je bio stol s loncem, tanjurima i priborom za jelo. U loncu naravno nije bilo ništa. U ormarima pored sudopera bili su začini. U hodniku koji je vodio do sobe s video igrama i starim računalima i spavaće sobe, bio je mali stolić s starim računalom i staklom ispod kojega su bili stare kovanice i mala kasa. Bio je i jedan pisač  koji nije radio, ali smo ga smjeli isprobati. U sobi s fićekom je naravno bio fićek u kojeg smo mogli ući  i slikati se. U toj sobi je bio i stari motocikl. U spavaćoj sobi je bio veliki mekani krevet, pored kreveta su bila kolica. Bio je i jedan stari ormar s robom on  se nalazio pored stolića. Bila je   mala polica sa starim cipelama. Na zidu je  bila obješena vjenčanica. U sobi s video igrama je bilo najbolje. Mogli smo isprobati  stare igre poput Pacmana. Tu su bile i razne male društvene igre poput košarke ili nogometa. U muzeju osamdesetih je bilo super, bilo je puno starih stvari koje su izgledale jako čudno.
Luna Tucaković
Mlijeko u vrećici
Dana 3. 10. 2022, mi novinari smo išli u muzej 80-ih. Bilo je puno zanimljivih i dosta starih stvari. Bila je jedna sobica gdje su bile igrice koje su se igrale često u 80-ima.Bio je i stolni nogomet tamo. U spavaćoj sobi je bila jedna stara vjenčanica koja je prije bila u modi. U spavaćoj je još bio jedan parfem predivnog mirisa, a i stol za šminkanje. Još je bio stari usisavač, lampa, puno torbica i ostalo. Tamo je bio jedan stari ormar u kojemu je bilo stare odjeće. U dnevnoj sobi je bio klavir, šah, jedan ormarić u kojemu su bili stari kaputi i šeširi. Neki su se čak i slikali s time, a i svirali klavir… Pokraj toga klavira je bio jedan mali, stari televizor. Isto pokraj klavira je bilo jedno veliko ogledalo. Na stoliću su bila 2 gramofona, a pokraj njega jedan ormarić na kojem je bio zeleni telefon. Bilo je čak i knjiga. Kuhinja je bila spojena s dnevnom. U kuhinji su bile zdjelice, posude, blender… U hladnjaku je bilo prikazano kako se prije prodavalo mlijeko, a to je bilo u vrećici. U kuhinji je bila i blagovaonica. U blagovaonici je bio jedan veliki stol, na kojem je bio pribor za jelo. Neki su se pravili kao da jedu večeru na tom stolu. U hodniku je bio jedan žuti auto Fiat u kojem si se mogao slikati. Na njemu su bili koferi i još puno stvari. Na tom Fiatu si se mogao slikati pomoću polaroida. Trebao si platiti 20kn za to i oni bi te slikali i odmah ti dali sličicu. Pokraj tog auta je bio jedan motor koji je prije bio popularan i koristio se, U taj muzej su bili došli s HRT-a i snimali ga za vijesti. Sve u svemu, svi smo se zabavili i bilo je prezanimljivo. Iskreno, meni je to jedan od najdražih i najzanimljivijih muzeja. Stvarno vrijedi otići.
Lucija Đurković
Kuhinja žarkih boja
Mi koji idemo na novinarsku smo išli 3. 10. 2022.g. u Muzej 80-ih.Tamo mi je bilo mi jako lijepo kao i na putu do i iz njega. Baš je zanimljivo sve izgledalo, stvari u kuhinji su izgledale zbilja stare meni, posebno u hladnjaku jer je mlijeko bilo u vrećici. Stol je postavljeni kao i danas ali su čaše i posude drugačije. Neki začini za hranu imamo i danas, toster i mikrovalna su vrlo slični ali su veći bili prije. Cijela kuhinja je puna svih boja u dugi, najviše žarkih. Blizu kuhinje je i spavača soba koja je stvarno fora zbog stola koji je bio složen za šminkanje sa ogledalom, bio je i bicikl za vježbu, sušilo za kosu itd. Na ulazu u dnevnoj je sobi  bio klavir na kojem je Ana iz 5.b svirala, na stolu je bio set za šah i knjiga sa starim brojevima u Zagrebu u kojem si mogao pronaći svoje prezime ili broj od roditelja. Isto ima gramofon na kojem su se puštale pjesme u 80-ima. U ormarima je bila odjeće koje smo skoro svi isprobali, pored toga ormara su bile čaše i kamera koju nismo znali kako radi prvo ali smo uspjeli na kraju i saznali kako se može približiti kamera. Vidjeli smo kako izgledaju stari časopisi i usporediti ih s današnjima. Bile su slike na kojima smo vidjeli kako su se ljudi prije oblačili. Kada smo prolazili pored kuhinje ušli smo u sobu u kojoj je bio stari Fiat i motor, na autu su bili koferi i sve što ti je potrebno za putovanje na more. Dok prolaziš kroz hodnik ulaziš u sobu za igru. U njoj su bila stara računala i arkadna video igra na kojoj je bila igra Pacman. Isto su bile kazete i kazetofon uz njih ali je bila cijela kutija kazeta. Prije te sobe je bila mala soba s hranom i grickalicama iz 80-ih i stroj za blagajnu. Preko stola je postavljena plastika i stavljeni su novci i putovnice to jest važne knjižice. Na policama su u konzervama, posudama, vrećicama i staklenkama je bila hrana ali je na njima drugačiji natpis nego sada, možda i imena. Zbilja je bilo zanimljivo i jako mi se svidjelo jer sam mogla vidjeti kako su moji roditelji prije živjeli.
Lucija Perić

Starinski blender

U Muzeju 80-ih ima puno lijepih starih stvari. Kuhinja je imala puno, puno zanimljivih stvari npr. stol sa starim tanjurima , tankim vilicama, velikim žlicama, malim vilicama, tankim noževima… Imala je čačkalice, ručni mikser, starinski blender, držač za kruh sa staklom i rešetkom, male čajne čašice, staklenku za Vegetu. U dnevnoj sobi je stari klavir s gramofonskom pločom, slikom i satom. Pokraj toga je mali televizor koji stoji na stoliću i ogledalo. Ispred klavira je ormar sa starom  odjećom, u ormaru su  slike, knjige, čaše, alkohol.

novinari u dnevnoj sobi

U sobi s igrama su televizori, stolna košarka, nogomet s gumenim čunjićima , televizor s Pacmanom i stroj s Pacmanom. Na ulazu možemo vidjeti starog fićeka s kovčezima i odjeću za skijanje.

Jakov Tudek

Ambalaža nekad

U ponedjeljak 3. 10. 2022. godine posjetila sam muzej 80-ih u Zagrebu. Bilo je jako zabavno i zanimljivo. Stan u kojemu smo bili je bio jako velik i imao je puno mjesta. Najviše mi se svidjela komoda s kazetama i pločama. U stanu je bila spavaća soba, soba za učenje, dnevni boravak, kuhinja i dječja soba. U spavaćoj sobi smo vidjeli jednu predivnu dugu bijelu vjenčanicu i također smo vidjeli i pribor za kosu, nakit… U kuhinji smo mogli vidjeti kako je hrana prije izgledala, i dosta se razlikovala od pakiranja hrane koje sad možemo vidjeti. U boravku je bio jedan klavir na kojemu je moja prijateljica pokušala odsvirati. Primijetila sam da je u kući bilo dosta telefona. Meni se jako svidjelo u muzeju i mislim da bi ga i drugi trebali posjetiti.

Petra Klarić

Oliver i Srebrna krila

U ponedjeljak 3. 10. 2022 Posjetili smo muzej 80-ih, tamo smo vidjeli kako su ljudi tada živjeli. Vidjeli smo i kako su izgledale igre koje su tada igrali.(Pacman, Honky Kong…) najinteresantnija stvar su mi bile gramofonske ploče (Oliver Dragojević, Srebrna krila). U dnevnom boravku je također bio klavir, šah, poker, odjeća koju si mogao isprobati pa čak i gola sabrina. Tamo su također  bile i kazete. Kuhinja je vrlo lijepa tamo je bio stol, perilica rublja i potrepštine koje su se tada koristile  U spavaćoj sobi je bio krevet, ormari pa čak i sprava za vježbanje… Tamo smo čak vidjeli vrlo popularni auto fićek, mogli smo ući u njega i slikati se…

Dominik Kužilek

Crno-bijeli svijet

3.10. 2022 godine išli smo u Muzej 80-ih. Kada smo došli trebali smo platiti i onda smo mogli ući. Kada sam ušao, prvo što sam išao vidjeti su bile gramofonske ploče, tamo je također bio i gramofon. Poslije sam otišao razgledati još i tamo sam vidio klavir koji se mogao svirati, šah… Tako je također bilo i fotoaparata koji su se tada koristili. Kada sam došao u kuhinju, na zidu sam primijetio poster Olivera Dragojevića. Kasnije smo ušli u neku sobu u kojoj je bilo i puno limenka bombona i kompjuter. Mene je sve to zajedno jako podsjetilo na seriju Crno-bijeli svijet. Tamo blizu je također bila i soba gdje si mogao zaigrati stare video igrice i mogao si vidjeti stare filmske postere. Blizu te dvije sobe je bila i spavaća, tako smo se čak i legli i isprobali krevet. Tamo smo vidjeli kako su žene tada vježbale. Poslije sam se slikao u fići i išao još malo razgledati.

Jan Kužilek

U to doba nije bilo ratova

U ponedjeljak 4.10.2022 zaputili smo se u Muzej 80-ih, ali nismo bili sami. S nama su išli naši novi zmajčeki kako bi vidjeli kako radimo naše terenske pustolovine. Kada smo došli na Trg bana Josipa Jelačića, morali smo se uspinjati uz malo veće brdašce. Kada smo stigli tamo, trebali smo se popeti na prvi kat i platiti ulaznice. Po meni cijena ulaznice  je mačji kašalj. Kada smo tamo ušli, voditeljica nam je predstavila što ćemo vidjeti i zašto su baš oni izabrali temu 80-ih. Osamdesete su bile posebne po svojoj modi, muzici, filmovima, te po tome što nije bilo ratova ,a izabrali su  tu temu kako bi današnja djeca vidjela  kako je Zagreb živio osamdesete i kako su naši roditelji živjeli i što su oni kroz život posjedovali. Prva prostorija je  dnevni boravak. U dnevnom boravku su muški i ženski ormar te je tamo bilo razne odjeće i što me je fasciniralo je to što smo sve mogli dirati i oblačiti. S odjećom smo mogli kreirati  svoj vlastiti stil, mogli smo se slikati te raditi neke lude stilove oblačenja. U drugom kutu se je nalazio pianino te razna alkoholna pića i razne staklene čaše. Tamo je još bio staromodni trosjed i stol, a na stolu lažno voće i časopisi, i nešto jako fora, a to je bio imenik s brojevima telefona. U imeniku smo mogli pronaći svoje prezime te bi smo mogli vidjeti naš stari broj telefona. Također je bio challenge, a to je da moramo pokušati nazvati sa staromodnog telefona, jer mnogo djece ne zna kako zapravo to koristiti. Tamo smo najviše bili jer smo se slikali i radili lude kombinacije. Tamo su još bile staromodne kamere, staromodna televizija te radio i slušalice. Na putu do druge prostorije vidjeli smo staru mašinu za šivanje. Druga prostorija je bila kuhinja. U kuhinji smo vidjeli razno staromodno posuđe, staromodne sprave za mljevenje, rađenje pomfrita, mikser, kuharice, začine, vage, šalice, peć, lonce itd.. Mogli smo vidjeti kako je bio složen stol. Tanjuri su bili podijeljeni na 4 dijela, čaše su bile kao kaleži, vilice su bile male i tanke također tako i žlice, i stolnjak je bio čipkast. Treća prostorija je bila puna stvari. Vidjeli smo pisaći stroj, kalkulator, medalje, postere, kako je izgledala ambalaža raznih proizvoda, razne knjige, karte, novac, sat, globus, kompjuter. Četvrta prostorija je bila spavaća soba. Prvo što sam vidjela je bio bračni krevet. bio je niži i madrac je bio jako mekan, a iznad kreveta je stajala pegla za veš te uvijači za kosu. Pored kreveta smo mogli vidjeti poseban stolčić za ženske stvari. Tamo su stajali razni parfemi koji sjajno mirišu, set za nokte,  vidjeli smo šlape za kuću, fen te šminku. Na ormaru je visjela predivna bijela vjenčanica. Vidjeli smo kako su izgledale bebina kolica te igračke, bicikl za vježbanje te steznik za struk, a na izlazu su stajale razne torbice i razne cipele. Zadnja prostorija je bila kompjuterska soba. Mogli smo vidjeti stare kompjutere i najzabavnija stvar mašna za igricu, te još jednu igricu. Bile su još ručne igre i igre za parove. A kada smo sve vidjeli, išli smo se slikati u fićeku te smo tamo vidjeli koturaljke i skije, te Tomos motor. Također tamo postoji donacija, pa ako ne znate što ćete s starim stvarima slobodno donirajte. Ovo mi je bila najdraža terenska pustolovina, i ako se  nekada nađete u blizini, slobodno odite tamo.