Napokon, maturalac!

Sve je započelo u 5.30 ujutro dana 21. 5. 2019. Bio je to naš drugi pokušaj odlaska na maturalc (prvi je odgođen zbog nevremena). Svi smo bili vrlo uzbuđeni i malo nervozni jedva čekajući da krenemo. Kada je došao red za ukrcaj znali smo konačno da je to to: „IDEMO NA MATURALAC!”
Vožnja je prošla glatko u busu prema otoku Krku i na trajektu za otok Cres. Upoznali smo i galeba Kristijana, koji nam je bio zanimacija dok smo čekali trajekt.

Na trajektu je bilo zanimljivo. Puhao je dosta jak vjetar te smo stajali vani i pokušavali se oduprijeti vjetru ( vrlo zabavno ) .
Nakon vožnje trajektom stigli smo na obalu i krenuli u razgledavanje Bjeloglavih supova. Meni su se te ptice osobno svidjele jer žive odmah uz obalu mora. One su zaštićena vrsta u Hrvatskoj. Ručak smo imali u blizini rezervata bjeloglavih supova te nastavili našim putem do hotela.
U hotelu imali smo 30min slobodno; mogli smo birati između šetnje uz more i kupanja u bazenu (ja sam izabrao bazen). Kupanac je prošao odlično i super smo se zabavili.

Nakon toga smo imali slobodno do večere. Sama večera je bila uredu. Nakon večere imali smo nešto poput partyja, ali bez DJ-a.Ta vrsta organizirane zabave i nije bila baš nešto.
Nakon toga otišli smo u naše sobe i više smo bili budni nego spavali.
Doručak je bio relativno rano, ali nema veze. Ubrzo smo kretali ka prvom odredištu, prema centru Malog Lošinja. Tamo je bilo u redu. Razgledali smo grad te imali i malo slobodnog vremena za sebe.

Zatim smo krenuli prema Velom Lošinju i tamo smo imali više vremena za razgled grada. Popili smo piće u kafiću, te smo tamo također imali ručak.
Nakon toga smo krenuli kući. Putovanje nazad je protekao u istoj atmosferi kao i pri polasku i pred školu smo već došli u 19 30.
Meni se maturalca svidio te se nadam da ćemo ići na zanimljive terenske nastave i sljedeće godine.