Dvorci Bavarske

Uzbuđenje radi puta

Prije puta svi smo bili uzbuđeni. Autobusom smo putovali otprilike 10 sati. Prolazili smo kroz Sloveniju i Austriju do Njemačke. U autobusu nam nije bilo dosadno jer smo imali odlično društvo.

Dvorac ogledala kralja Ludwiga

U Njemačkoj smo vidjeli brojne kulturne znamenitosti. Prvo smo se susreli s prekrasnim dvorcem u Bavarskoj, po imenu Lindehof. Dvorac je do kraja uređen. U tom dvorcu je živio kralj Ludwig. Sobe su raskošne, velike, bogato ukrašene. Za svaku aktivnost kralj ima svoj posebni kutak. Čak je imao sobu koja je bila cijela ispunjena brojnim, velikim ogledalima. Ispred dvorca stajala ja prekrasna zlatna fontana i kipovi konja, anđela i lavova.

Dvorac s pogledom

Sljedeći dvorac koji smo posjetili naziva se Neuschwanstein. Taj dvorac je djelomično uređen. Kralj nije u njemu proveo puno vremena, jer ga je sustigla smrt. Dvorac se nalazi na brdu sa prekrasnim pogledom na planine, do kojeg smo dosta pješačili. U dvorcu smo imali vodiča koji nam je pričao o dvorcu i životu kralja, kao i o događanjima u tom dvorcu, na engleskom jeziku. Predavanje smo slušali na zvučnicima. Navečer smo došli u hostel u kojem smo prespavali, večerali i doručkovali i imali zabavu, disko.

U centru bavarske prijestolnice

Sljedeći dan, rano ujutro, krenuli smo autobusom prema samom centru Münchena. Posjetili smo Olimpijski park u kojem smo filmove o povijesti sporta na tom prostoru. Sljedeće odredište bilo je Marienplatz. Vidjeli smo par katedrala, crkvu Sv. Petra, Engleski vrt… Također smo posjetili muzej BMW-a. Vidjeli smo i starije primjere auta, ali i najnovije modele današnjice. Nakon obilaska samog centra Münchena krenuli smo u smjeru prema Hrvatskoj. Putem smo zastali u McDonaldsu gdje smo ručali. Kući smo se vratili sa brojnim dojmovima i ljepotama Njemačke, Münchena.

Kako su se naši učenici proveli možete pogledati u filmskom uratku koji je uredila Mia Šarlija

Patricija Jeličić i Josipa Butković

A kako je put doživjela naša glavna urednica rubrike Vau-mijau, pročitajte u nastavku…

Krave, krave, svuda krave

Krenuli smo u 1:00. U busu je vladala dobra atmosfera. Kada smo došli na granicu sa Slovenijom, svakih 10 minuta pomaknuli smo se 1 metar.Kada smo prošli granicu bilo je lijepo ponovo se kretati. Stali smo! Napokon, benzinska postaja! Vodičica nam govori: „Dolazimo za 15 minuta do dvorca Linderhof!“ Šali li se ona, vozimo se već sat vremena?! Sanjat ćemo krave! Pogledaš lijevo krave, pogledaš desno krave, ispred krave iza, pazi sad ovo krave! Pazite, po prvi put u Njemačkoj konji! Napokon, dvorac Linderhof, prošlo je dva sata od onoga: „Dolazimo za 15 minuta!“ I vidjeli smo taj dvorac ogledala – tako sam ga ja nazvala jer gdje god ti tu i tvoj odraz.

Guske vs patke

1. dan… Olimpijski stadion, bilo je prelijepo. Helena i ja se pitamo, koliko trave, a nigdje krave?

…i sjedimo mi na klupici pored jezera, hranimo patke i guske smokićima. Ponestane smokića!

Nastaje fajt! Guske vs  patke! Čerupanje! A mi svi trk (put pod noge pa u bus)!