Zmajčeki u Muzeju selfija

Naši zmajčeki vole pratiti trendove i zato su u pratnji svoje voditeljice, Dijane Požgaj odlučiti istražiti novi muzej u gradu zanimljivoga naziva. Naime, posjetili su Muzej selfija i uspomena 20. rujna 2023., a kako su se proveli, saznajte u nastavku…

Uživancija u zatvoru

Dana 20. 9. 2023. posjetili smo Muzej selfija u Zagrebu. To nije običan muzej… U tom muzeju imaju razne izloške kao što su zatvor, studio za pjevanje, sobu za vještice… U tim izlošcima smo se mogli fotografirati i stvoriti hrpu originalnih selfija. Najveću pažnju svima je privukao zatvor. U njemu su bili razni rekviziti za policajce i pljačkaše. U Muzeju je bila i kuhinja koja je sva bila u stilu Vegete. Taj izložak je bio izokrenut pa kada bismo se fotkali, izgledalo bi kao da visimo iznad lonca. Bila je i kada s novcima i zlatom u kojoj smo se mogli uslikati. Također je tamo i bio bazen sa šarenim lopticama. Mjesto je tamo našao i kozmetički stol na kojem su bile maske,  haljina , vilinski štapić… U Muzeju se nalazi i izložak u kojem izgleda kao da ste u muzičkom studiju. Julija i ja smo se osjećale kao naš najdraži Adi Šoše. Na sredini muzeja nalazi se jedan zid koji je ispunjen šestinskim kišobranima. Pored njega  je i jedno ogledalo koje vas skroz izobliči. Na ulazu se nalazi polumjesec na kojem se naš kolega novinar Jakov pofotkao kao prava princeza.

Jakov pozira na Mjesecu

I na povratku kući nam je isto bilo lijepo. Sve u svemu, svima se svidjelo i bilo je odlično. Nadam se da će još biti ovako zabavnih terenskih.

Petra Klarić

Grašo od kartona

Zmajčeki su odradili prvu ovogodišnju terensku. Na dan 20.9.2023 otišli smo u Muzej selfija koji se nalazi blizu Trga bana Josipa Jelačića. Prije dolaska otišli smo u McDonald’s i tamo smo potrošili previše novaca jer su prodavali igračke iz Happy Meala kojima nismo mogli odoljeti. Kada smo stigli u muzej nakon kratkog hodanja, profesorica nam je rekla da možemo sami hodati po muzeju kako god želimo. Bio je tamo 21 izložak u kojima smo se mogli fotkati. Bilo je dosta kostima i drugih rekvizita za uređivanje koji spadaju pod kostime. Bio je tamo i nama najdraži Petar Grašo (nadam se da se podrazumijeva da je od kartona). Nakon što smo se pofotkali, na izlazu iz muzeja uzeli smo si letke za uspomenu. Zapravo, lagala sam, koristili smo ih za hlađenje i kasnije su nam negdje pali. Imali smo nešto kratko slobodnog gdje smo mogli otići u trgovine koji su u blizini Trga. Naravno, ja i Petra smo morale otići u Douglas pomirisati sve moguće parfeme, iako nijedan nismo kupile. Naš dragi kolega Luka nas je pratio i šutio sa strane. Onda je došlo vrijeme da odemo kući. Ali budući da živimo u Kašini, nisu to samo 2, 3 stanice tramvajem. Krenuli smo i čak smo se zabavili putem. Jedina zamjerka je bila što smo se u tramvaju skuhali, ali dosta nas je imalo letke oko kojih smo se posvađali. Izlazak kao takav nije uobičajen za nas djecu sa sela pa smo se super zabavili.

Julija Forko

Super izlet s novinarskom

U srijedu 20. 9 otišao sam s novinarskom grupom na izlet u Muzej selfija, Kada smo sjeli na autobus, uputili smo se u McDonald’s nešto pojesti. Bilo je jako dobro, a nakon toga zaputili smo se u Muzej selfija, koji se nalazi u Radićevoj ulici na Trgu bana Josipa Jelačića. Kada smo došli u muzej, moji prvi dojmovi su bili ti da je muzej malen i da nema previše izložaka. No prevario sam se… Kada malo bolje pogledaš, ima stvarno dosta izložaka i stvarno fora rekvizita za slikanje i teme izložaba su jako zanimljive. Najviše su mi se svidjela izložak s Vegetom i zatvor… No dobro, jako smo se zabavili i napravili jako puno zabavnih fotografija. Onda je došlo vrijeme za odlazak iz muzeja. Učiteljica nam je dala slobodno vrijeme od prilike 40 minuta. Za to vrijeme išao sam u parfumeriju s Julijom i Petrom. Ajme kako mi je bilo dosadno… One su gledale nekakva tamo sjajila za usne i samo što nisam zaspao. Ja sam odlučio otići od njih ijer sam imao još nekih 20 minuta za nešto korisno. Zatim sam se sjetio da mi je sestra rekla da na Trgu postoji nekakav dućan s CD-ima koji se navodno nalazio na početku Ilice. I tako prošlo je već 10 minuta, ja hodam, a dućana nigdje nema. Išao sam dalje i dalje, a dućana nigdje nije bilo. I tako je već bilo 5 do 4 i polako sam odustao i morao sam brzo natrag na Trg jer smo se tamo trebali naći, i onda otići nazad u Kašinu. I tako je već došlo 15:58 i onda sam trčao nazad na Trg, Došao sam tamo u 15:59 i svi su me gledali kao da kasnim 5 sati, a ne da sam čak došao minutu ranije. No dobro, kad smo stigli u Dubec  autobus se nije pojavio pa smo čekali onaj poslije. Kada smo došli u Kašinu, pokupili smo svoje stvari i otišli. Bilo mi je super jer smo zadnje godine išli samo na jedan izlet. Jako sam se zabavio i nadam se da ću ići na još ovakvih super izleta s novinarskom.

Luka Hrustić

Vruća Teslina kugla i neustrašivi Sivko

Stigla je i ta srijeda. 20.9 u srijedu zmajčeki su posjetili Selfie muzej u Zagrebu. Puno smo se zabavili, no prije nego što smo išli u muzej, išli smo u McDonald’s i kada smo došli Gabriel, Dominik i ja smo bili prvi zauzeli samoposlužni kiosk za narudžbe i kada sam bio na pola narudžbe, kiosk se pokvario. Dok smo čekali u redu, vidjeli smo da jedan kiosk radi i odmah smo došli do njega jer tamo nije bilo ljudi i odmah smo bili na redu. Gabriel je dugo birao i svi smo ga požurivali, ali kad je završio mi smo na brzinu naručili i otišli u red. Naravno da smo zbog Gabriela bili zadnji na redu, no brzo smo pojeli, tako da je sve bilo dobro. Kada smo se najeli, išli smo u muzej i putovali smo oko 30 minuta. Kada smo došli na Trg bana Josipa Jelačića, za par minuta smo pješke došli u muzej. U muzeju se sve moglo dirati i nositi. U muzeju je bilo puno zanimljivih stvari pa čak i igraonica puna loptica gdje je Dominik izgubio novac, ali smo ih našli i sve je bilo dobro.

izgubljeni među lopticama

Bio je tamo i zatvor, vitez sa štitom koji se mogao nositi, metla Gričke vještice, naopaka kuhinja s ogromnom Vegetom koja se mogla micati, kugla koju je držao Nikola Tesla i kada bih dugo držao prst, kugla bi se zagrijala i malo bih se opekao. Bio je i padobran na koji si mogao sjesti… Moje najdraže je bilo kada koja je bila puna zlata, novaca i bio je u njoj jastuk u obliku šampanjca. Kada smo završili, imali smo pola sata slobodno te smo otišli u Müller te sam si kupio jednu Coktu i bombone te smo krenuli na Trg i imali smo još malo vremena te smo vidjeli Jerryja, no Toma nije bilo, ali i dalje smo se slikali s njim. Kad smo se slikali, ja sam išao uloviti goluba i na kraju sam ulovio jednoga i nazvali smo ga Neustrašivi Sivko, a poslije toga išli smo natrag u školu.

Matija Mađer

Jerry na Trgu

U srijedu 20.9. Zmajček je posjetio Muzej selfija koji se nalazi u Zagrebu na Trgu bana Josipa Jelačića. Tamo ima mnogo zanimljivih stvari kao što je zatvor, zlatna kada s novcima, bazen s lopticama, obrnuta Vegeta kuhinja, šestinski kišobrani, pozornica s mikrofonom, metla  vještice i još mnogo toga.

kada puna love

Nakon škole smo se žurili na autobus kako bismo mogli ići u McDonald’s prije muzeja. Kada smo stigli u McDonald’s, ja sam se požurio stati u red jer sam bio jako gladan. Kada smo svi pojeli, našli smo se kod učiteljice i krenuli smo dalje. Do muzeja smo se malo duže vozili. Kada smo došli u muzej, na početku smo malo razgledavali pa smo se onda slikali. Gabriel, Matija, Dominik Kužilek i ja smo stalno bili zajedno kako bismo slikali jedni druge. Nakon muzeja smo imali pola sata slobodno. Bili smo u grupama, a ja sam bio s Matijom, Gabrielom i Dominikom Kužilekom. Prvo smo išli u Muller. Tamo smo si otišli kupiti nešto za popiti zato jer smo bili jako žedni. Poslije toga Matija je vidio nekog goluba kojeg je htio primiti i uspio je. Nazvali smo ga Sivko. Imali smo još 10 minuta, a nama je bilo dosadno pa smo sjeli i pričali. U tom trenu Matija je vidio Jerryja iz crtića Tom i Jerry, pa smo se Matija i ja otišli slikati. Nakon toga smo vidjeli učiteljicu pa smo otišli do nje. Svi smo se zajedno lagano počinjali sakupljati pa smo krenuli tramvajem do okretišta Dubec gdje smo čekali autobus 30 minuta. Kada je stigao, ušli smo u njega i krenuli za Kašinu. Svi smo otišli po svoje torbe i krenuli doma.

Dominik Tudek

Matija Gubec i ružičasti zatvor

Na dan 20. 9. mi zmajčeki smo išli posjetiti Muzej selfija. Prvo smo sjeli u autobus i uputili se prema McDonald’su. Vožnja je trajala oko 20 minuta. Kada smo došli u Dubec, sjeli smo na tramvaj jedanaesticu i uputili se prema McDonald’su. Kada smo stigli, naručili smo jelo. Jeli smo 45 minuta. Kada smo pojeli, sjeli smo na tramvaj i krenuli prema muzeju koji se nalazi u Radićevoj ulici. Kada smo stigli, ušli smo u muzej i počeli nabacivati selfije. U muzeju se nalazio 21 izložak za selfije. Bilo je i hrvatskih izložaka za fotkanje kao npr. Matija Gubec. Bio je i ružičasti zatvor, bazen s lopticama i još puno drugih izložaka. U muzeju smo bili oko 40 minuta. Poslije muzeja smo se uputili prema Trgu. Kada smo stigli imali smo svoje slobodno vrijeme 20 minuta. Mogli smo si kupiti sladoled, Bubble tea, mogli smo ići u trgovine i sl. Svi smo se našli kod konja i krenuli prema stanici čekati tramvaj. Na svu sreću stigli smo jer da smo malo zakasnili ne bismo stigli ući. Sjeli smo u tramvaj i zaputili se prema Dupcu. Ja sam izašao prije Dubca tako da ne znam šta se dalje dogodilo.

Lukas Šebek

21 prilika za selfi

Odradili smo zanimljivu terensku nastavu… Dana 20. 9. mi s novinarske grupe išli smo u Muzej selfija. Škola nam je završila u 12 i 50, zatim smo išli na autobus u 13 sati. Autobusom smo išli do Dupca i onda tramvajem do Dubrave. U Dubravi smo išli u McDonald’s i tamo smo jeli oko 45 minuta. Kada smo pojeli, opet smo išli na tramvaj do Trga. Na Trgu smo krenuli prema Radićevoj ulici gdje se nalazi muzej. U tom muzeju ima 21 izložak za slikanje.

Lucija je spremna za put

U muzeju smo bili oko 40 minuta. Nakon muzeja smo imali slobodno na Trgu oko 20 minuta. Tad smo mogli ići u trgovine, po Bubble tea, šetati se po Trgu i ostalo. Trebali smo se naći na kod konja i onda smo išli na tramvaj. Tramvajem smo išli do Dupca. Onda smo čekali autobus za Kašinu neko vrijeme. Kada je stigao, išli smo u Kašinu i došli smo oko 18. Sve u svemu, bilo je super i vrijedi otići.

Lucija Đurković

Kuhinja naopačke

Stigao je i taj dan. Dana 20. 9 išli smo u Muzej selfija. Išli su 6., 7. i 5. razredi koji pohađaju Novinarsku grupu. Krenuli smo oko 13  autobusom iz Kašine do Dupca. Od Dupca smo tramvajem išli do Dubrave u McDonald’s. U McDonald’su smo bili oko 45 minuta. Iz McDonald’sa smo tramvajem išli do Trga u Radićevu ulicu gdje se nalazi Muzej selfija. U njemu se nalazi 21 izložak za fotkanje. Bilo je raznih izložaka za fotkanje: kada s novcima, velike naočale i ogledalo, kada s lopticama, soba sa nalijepljenim loncem na stropu (kuhinja) s vrećicom Vegete. Bila je i soba sa rešetkama (zatvor) s kapom za policajca i klupom. Tamo se nalazila i soba s mikrofonom (pozornica). U sredini se smjestio zid s ljepljivim papirićima i porukama na njima i to je uglavnom većina njih. Bilo je jako lijepo. Nakon muzeja smo išli na Trg i imali smo slobodno vrijeme oko 30 minuta. Onda smo išli natrag u Kašinu tramvajem i autobusom. U Kašinu smo se vratili oko 18. Bilo je jako lijepo i zanimljivo.

Luna Tucaković

Kada s novcima i kuhinja s Vegetom

Nakon nastave smo stigli na stanicu i čekali autobus. Išli smo autobusom do Dupca i onda smo presjeli na tramvaj i išli smo do Dubrave u McDonald’s. Nakon McDonald’sa smo išli ponovo na tramvaj i išli smo do Trga bana Josipa Jelačića. I pored Trga je bila ulica Muzeja selfija. Kada smo došli ispred muzeja, čekali smo profesoricu da kupi ulaznice. Nakon što je profesorica kupila ulaznice, išli smo u muzej i krenuli smo ga razgledavati i fotografirati. U muzeju je bilo jako puno zanimljivih stvari kao što su: kada s novcima, zatvor, Mjesec, kuhinja s Vegetom… Nakon muzeja smo imali slobodno 20 minuta. Ja sam bio kupio Bubble tea. Jako je fin. Nakon 20 minuta smo išli na tramvaj nazad do Dupca. Kad smo došli do Dupca, ja sam si kupio ledeni čaj na kiosku i onda smo išli na stanicu. Autobus smo čekali pola sata. Kad je došao autobus, ušli smo u njega i išli do škole. Kad smo došli do škole, uzeli smo stvari i išli kući.

Mateo Igrc

Zapela među lopticama

Nakon šestog sata nastave zadnjeg sata., 20.9 u srijedu išli smo u Muzej selfija. Išli smo javnim prijevozom da Dupca, a zatim tramvajem do Dubrave. Prvo smo išli u McDonald’s i tamo smo bili oko pola sata. Ponovno smo išli na tramvaj, ali onaj na koji smo trebali ići nam je otišao pred nosom pa smo čekali novi. Tramvajem smo se vozili do Trga bana Josipa Jelačića. Kad smo došli u muzej, sve što je tamo bilo sam isprobala. Slikala sam jednom i profesoricu. Meni je bila najdraža prostorija s lopticama i soba koja je bila naopačke. Skoro sam bila zaglavila u prostoriji s lopticama je sam upala skroz do dna. U muzeju smo bili oko 40 minuta. Kad smo izišli van muzeja, profesorica nam je dala 40 minuta slobodno. Moje prijateljice i ja smo si išle si kupiti nešto slatko u dućan. Nakon toga smo se svi sastali kod kipa bana Josipa Jelačića. Kad smo svi došli, ušli smo u tramvaj i vratili se u Dubec. Kad smo došli, morali smo čekati autobus jer je kasnio punih 15 minuta. Oko, ja mislim 18 sati,smo se vratili u Kašinu. Morali smo se vraćati u školu po školske torbe. Taj je izlet bio toliko zabavan da sam zaboravila na svu zadaću. Ali naravno, imala sam svu zadaću sutradan.

Iva Lazar

Naslikavanje i hlađenje ventilatorom

U Muzej selfija išli smo poslije škole u srijedu 20. 9. Prvo smo išli autobusom u Dubec pa tramvajem do Dubrave. Kada smo došli u Dubravu, išli smo u Mcdonald’s. Nismo imali puna vremena pa sam ja uzela McNuggetse. Kada smo pojeli, išli smo tramvajem do trga bana Josipa Jelačića. Kada smo došli, krenuli smo odmah prema Muzeju selfija. Muzej selfija nalazi se u Radićevoj ulici. U Muzeju selfija bilo je super. Bilo je puno stvari unutra – od zlatne kade do zatvora itd. Unutra smo svašta radili naslikavali se, hladili se ventilatorom koji je bio unutra itd.

skok s padobranom

U Muzeju selfija bili smo neki 45 minuta. Kada smo izašli van, profesorica nam je dala pola sata slobodnog na Trgu. Iva i ja smo išle u Müller po vodu i slatkiše. Trebali smo se svi naći kod kipa bana Josipa Jelačića u 16:00 i kada smo se svi okupili, krenuli smo prema tramvaju. Kada smo izašli iz tramvaja, bili smo na stanici za autobus i čekali nekih 35 minuta jer je autobus kasnio! No kada je autobus stigao, sjeli smo u njega i krenuli prema Kašini. Negdje oko 18h smo stigli u Kašinu. Kada smo stigli, otišli smo si po torbe u školu i krenuli kući. Bilo je prezabavno i taj mi je izlet uljepšao dan!

Matea Puzak

Dva autobusa

U Muzej selfija krenuli smo poslije nastave u 13:00. Išli smo prvo u McDonald’s, a zatim u muzej. Do muzeja smo se vozili autobusom i tramvajem. Kada smo stigli u muzej krenuli smo se slikati i razgledavati muzej. U muzeju smo bili 30-40 min. Nakon što smo završili muzej imali smo 30 min slobodno na Trgu. Trebali smo se naći kod kipa bana Josipa Jelačića. Na kraju smo ušli u tramvaj i došli U Dubec. Tamo smo čekali 2 autobusa jer se jedan nije pojavio. Došli smo u Kašinu i svatko je otišao svojoj kući. Tako je završio nas izlet u Muzej selfija.

Kim Tudek

Puno zanimljivih fotki

U Muzej selfija smo krenuli nakon škole. Išli smo u McDonald’s prije nego što smo krenuli u Muzej. Išli smo autobusom i tramvajem. Vozili smo se sveukupno jedan sat. Kad smo došli u Muzej, smjeli smo se slikati i sami sve razgledavati.

vještičje vozilo

U Muzeju smo bili nekih pola sata 40 minuta. Nakon što smo završili sa Muzejom, imali smo pola sata slobodno. Našli smo se kod kipa bana Josipa Jelačića. Čekali smo tramvaj na Trgu. Tramvajem smo došli do Dupca. U Dupcu smo čekali autobus za Kašinu. Kad je autobus došao, dovezao nas je do škole. Tako je završio naš izlet.

Karla Hrgetić

Sve i svašta

U Muzej selfija smo krenuli sedmi sat nakon škole. Iz škole smo krenuli u 13:00. Prije muzeja smo otišli u McDonald’s kad smo pojeli, otišli smo do Trga bana Jelaćića u Muzej selfija. Kad smo ušli u muzej, kupili smo karte i krenuli za slikanjem i zabavom. U muzeju je bilo svega i svačega – od smiješnih ogledala, loptica, zlatna kada, zatvora… Kad smo izašli iz Muzeja selfija, imali smo 30 minuta slobodnog vremena.
Poslije smo se našli kod bana i krenuli na tramvaj do Dupca. I onda smo sačekali autobus za Kašinu. Kada smo stigli, ušli smo u školu po torbe i otišli doma.

Gabriela Filipović

Kada od zlata

U srijedu, 20.9 išli smo u Muzej selfija i uspomena. Tamo smo vidjeli puno stvari poput zatvora, bazena s lopticama, zlatne kade, metle vještice, pozornice sa mikrofonom… Najviše mi se svidio zatvor i zlatna kada. Sve skupa bio je 21 izložak za slikanje. Taj muzej je na Trgu bana Josipa Jelačića. Prvo smo išli u McDonald’s, do tamo smo putovali pola sata. Tamo smo Matija, Dominik i ja čekali pola sata za hranu. Kada smo pojeli, onda smo krenuli u muzej. Do muzeja smo putovali oko 45 minuta. Kada smo završili muzej imali smo pola sata slobodnog. Matija, Dominik Kužilek i Dominik Tudek i ja prvo smo si išli kupiti nešto za popiti u Müller. Nakon toga vidjeli smo goluba koji nas se uopće nismo prestrašio pa smo ga probali primiti i uopće nije bježao pa smo ga nazvali Neustrašivi Sivko. Nakon toga smo vidjeli Jerryja iz crtića Tom i Jerry. Dominik Tudek se odmah išao slikati s njim, a Matija ga je pratio. Tada smo krenuli nazad tramvajem i unutra nije bilo mjesta za hodati i bilo je užasno vruće. Kada smo izašli iz tramvaja, čekali smo autobus pola sata. U autobusu smo bili potpuno sami na početku i bilo je klime. U školu smo došli oko 18.

Gabriel Tudek

Slikanje u muzeju

U muzej selfija krenuli smo u 13:00. Prvo smo išli u McDonald’s pa u muzej. Do muzeja smo se vozili i autobusom i tramvajem. Kada smo došli, trebali smo se slikati. Imali smo 30 minuta slobodno pa smo se trebali naći kod kipa bana Josipa Jelačića te smo čekali tramvaj. Vratili smo se u školu i uzeli torbe te otišli doma.